Trigger Homepage

RÓŻNE WYDARZENIA WYMAGAJĄ RÓŻNYCH REAKCJI

TRIGGER MARKETING to komunikacja marketingowa, która pozwala Ci reagować na zachowania, zaangażowanie i emocje Twojego klienta w czasie rzeczywistym. Dzięki TRIGGER MARKETING możesz wysyłać wiadomości i powiadomienia i docierać do swoich klientów w idealnym momencie.

PERSONALIZOWANE WIADOMOŚCI 6X CZĘŚCIEJ PROWADZĄ DO ZAWARCIA TRANSAKCJI.

70%

Personalizowane wiadomości mają o 70% wyższy współczynnik otwarć w porównaniu do mass maili.

90%

90% Informacji przekazywanych do mózgu, to informacje wizualne.

74%

74 % marketerów twierdzi, że ukierunkowana komunikacja zwiększa zaangażowanie.

90%

90% klientów zgłasza, że to właśnie materiały video, pomagają im w podejmowaniu decyzji zakupowych.

TRIGGER. WIĘCEJ NIŻ SMS

SMS to tylko 160 znaków. TRIGGER MESSAGE sprawia, że wiadomości SMS stają się nieskończonością. Wysyłaj treści wizualne za pośrednictwem skróconego unikalnego adresu URL.

Twórz własną bazę danych

Twórz grupy odbiorców, z którymi będziesz komunikować się za pomocą jednego kliknięcia.

Zbieraj zgody marketingowe

Uzyskuj w pełni świadome zgody respektujące oczekiwania klientów. Działaj zgodnie z przepisami prawa i procedurami RODO.

Profiluj wiadomości i planuj kampanie

Decyduj o początku i końcu swojej kampanii. Wybieraj odbiorców i wysyłaj do nich spersonalizowane wiadomości.

Zarządzaj

Wysyłaj wiadomości oparte na potrzebach klientów i decyzjach użytkowników – pojedyncze lub w kampaniach, bez żadnych limitów.

Twórz strony docelowe

Twórz unikatowe landing pages, które pozwolą Ci wzbudzać zaufanie i generować leady oraz responsywne wysoko konwertujące strony.

Analizuj

Obserwuj otwarcia e-maili i załączonych linków. Zobacz, jak zmieniają się wskaźniki świadczące o zachowaniach odbiorców, a dane zebrane […]

ZOSTAW SWÓJ ADRES
SKONTAKTUJEMY SIĘ Z TOBĄ

TRIGGER. MARKETING – KORZYŚCI

  • Oszczędność czasu
  • Zwiększenie świadomości marki
  • Zwiększenie efektywności działań marketingowych i sprzedażowych
  • Budowanie trwałych relacji z klientem
  • Atrakcyjny kontent
  • Wysoki współczynnik otwieralności
  • Reakcja na potrzeby klienta w czasie rzeczywistym
  • Personalizowanie przekazu marketingowego